niedziela, 21 grudnia 2014

Oto mój wielki powrót!

Witajcie! 
To Jak juz wspomniałam na początku 
Chciałam was poinformować,  iż będę
kontynuowała swojego bloga. Wiele osób 
Z Tfm, pisze do mnie, że widziało mojego 
Bloga, i prosiła mnie abym podała link, 
A potem pisało do mnie bardzo dużo 
miłych rzeczy. Oczywiście wam za to bardzo 
Dziękuję! A dlaczego przerwalam pisanie? 
Ponieważ miałam bardzo dużo spraw na 
Głowie, jak połowa tfm-ców. Ale skoro 
Idą święta, to będę miała więcej czasu. 
Dzisiaj nie napisze wam co nowego, 
Ale następny post będzie nowy yy
A starych rzeczy nie będę pisała, bo by 
Był chaos,  a pozatym nie miała bym 
Czasu na nowe. A więc jeszcze raz 
Dziękuję tym, co trwali przy mnie, i
Moim blogu.  DZIĘKUJĘ!! 
          
          Agixdd.  :-) :) 
Św. B. Narodzenia. Wesołych
Świąt! PS. To moja koleżanka
Megisz z klasy :-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz